Košarica

Kontakt & dostava sadik

Zaradi zagotavljanja svežine sadike odpremljamo direktno iz rastlinjaka Cornus in drevesnice Mirosan.

Smo uradni spletni prodajalec vrtnih sadik iz družinske vrtnarije Cornus in sadnih sadik Mirosan.

Kontaktirajte nas!

V primeru, da ste v dilemi, imate vprašanja, težave ob nakupu ali reklamacije - nas kontaktirajte in z veseljem vam bomo pomagali!

Pogosta vprašanja

GLAVNA SEZONA (april-maj):
Odprema iz rastlinjaka poteka 3x tedensko. 

IZVEN GLAVNE SEZONE:
Odprema iz rastlinjaka poteka 1x tedensko (predvidoma ob ponedeljkih). 

POMEMBNO: Da lahko zagotavljamo svežino in kakovost sadik, jih odpremljamo direktno iz rastlinjaka. Naša dostavna služba se zelo trudi in skrbno ravnajo z rastlinami, kajti prevoz sadik, ki so izjemno občutljivo blago, je tudi zanje zelo zahtevna naloga. Vsled tega smo primorani občasno kakšno naročilo iz rastlinjaka odpremiti kakšen dan kasneje, da še vedno lahko zagotovimo, da je transportna pot rastlin čim krajša (in da sadike ne čakajo po skladiščih, saj je bolje, da se do dostave nahajajo v svojem naravnem okolju rastlinjaka). Pri tem se vam zahvaljujemo za razumevanje.

Oznake pomenijo vrsto pakiranje, in sicer: P10 = lonček premera 10cm; P12 = lonček premera 12cm; 9 kos = 9 sadik v kultipaku itd.

V primeru, da vas ni doma, soglašate, da se paket lahko pusti na varnem mestu v bližini doma, o čemer se predhodno po telefonu uskladite s kurirjem. Ob teh pogojih lahko zagotavljamo svežino in so sadike dostavljene v najkrajšem možnem času. Ponovna dostava (naslednji dan) v primeru sadik ni priporočljiva, saj lahko vpliva na kakovost sadik.

V primeru, da se v vmesnem času, med naročilom in odpremo zgodi, da določene sadike zmanjka, bomo le-to nadomestili z enakovredno ali dražjo sadiko, pri čemer vas iz rastlinjaka vedno pokličemo, da se z vami o tem predhodno dogovorimo. Že vnaprej prosimo za razumevanje, saj so sadike žive rastline in se dnevno spreminja njihova zaloga.

Sadike so izjemno občutljive rastline, zato se zavedamo, da je pazljivo ravnanje med dostavo rastlin ključnega pomena za vaše zadovoljstvo. Sadike že v vrtnariji/drevesnici skrbno spakiramo in pregledamo – na način, da imajo zrak, svetlobo in vlago. Sadike dostavljamo s posebno specializirano dostavno službo, ki z rastlinami ravna z najvišjo mero pazljivosti. 

Če prejmete poškodovane sadike, nam sporočite škodo najkasneje v roku 24 ur od prejema paketa na e-naslov info@dostavasadik.si. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografijo paketa, embalaže, poškodovane sadike in opis poškodbe.

Strošek dostave po Sloveniji

Strošek dostave se obračunava glede na težo paketa, in sicer po naslednji lestvici:

  • do vključno 4,99 kg: 7,99€
  • nad 5 – 9,99 kg: 8,99€
  • nad 10 kg – 14,99 kg: 9,99€
  • nad 15 – 19,99 kg: 10,99€
  • nad 20 – 24,99 kg: 13,99€
  • nad 25 – 29,99 kg: 14,99€
  • nad 30 – 39,99 kg: 16,99€
  • nad 40 – 49,99 kg: 18,99€
  • nad 50 – 69,99 kg: 19,99€
  • nad 70 – 79,99 kg: 21,99€
  • nad 80 – 89,99 kg: 24,99€
  • nad 90 – 99,99 kg: 25,99€
  • nad 100 – 150,00 kg: 29,99€
Ostali stroški spletnega nakupa
  • Plačilo po povzetju: strošek, ki ga dostavna služba zaračuna ob plačilu po povzetju, znese 1,80€.
  • Strošek PayPal nakazila: 4% od vrednosti nakupa
  • Strošek plačila s kreditno kartico: 1,20€

Končni izračun stroškov je viden v postopku nakupa (blagajna), pred zaključkom naročila.

Naša spletna trgovina omogoča plačevanje po predračunu (TRR), plačevanje s kreditnimi karticami, Paypalom in po povzetju.

Varna dostava

Sadike so skrbno zapakirane in dostavljene s posebno prilagojeno dostavo direktno iz rastlinjaka.

Zadovoljni kupci

Zadovoljstvo kupcev nam pomeni največ - zato smo vedno na voljo za pomoč ali reševanje težav.

Sveže in zdrave sadike

Vse sadike so pred prodajo skrbno pregledane in predane v prodajo, ko so v najboljši fazi za sajenje.

Garancija na zadovoljstvo

Ker verjamemo v kakovost sadik, jamčimo za kakovost storitve in dostave, vam v primeru nezadovoljstva povrnemo kupnino.