Košarica

Pogoji poslovanja

Podatki o podjetju:

3 CE, d.o.o., Cankarjeva ulica 13, 3000 Celje, Slovenija
DŠ: SI39499294
E-mail: info@3ce.si

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Varovanje osebnih podatkov

Več o varovanju osebnih podatkov najdete tukaj (Politika varstva osebnih podatkov).

Vrste uporabnikov

Pravico do nakupa v spletni trgovini dostavasadik.si imajo vsi, ki želijo opraviti nakup in se pred nakupom ne rabijo registrirati.

Dostopnost informacij

Dostavasadik.si se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovila naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),

b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

e) pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),

f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

g) način plačila in dostave,

h) časovno veljavnost ponudbe,

i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,

j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov in cene

Zaradi narave poslovanja prek spleta in vpliva sezone na dejavnost prodaje sadik se ponudba in cene v spletni trgovini dostavasadik.si ažurirajo in spreminjajo pogosto. Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Naročilo in cene

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je v spletni trgovini dostavasadik.si sklenjena v trenutku, ko prodajalec kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.

Telefonsko naročanje

Prodajalec na željo kupca sprejema tudi telefonska naročila. Vsebino telefonskega naročila mora kupec potrditi preko SMS sporočila, ki je kupcu poslan s strani prodajalca in vsebuje vse podatke o naročilu – seznam naročenih sadik, vrednost naročila, podatke o dostavi. Prodajalec izvede naročilo v imenu kupca in o nadaljnem postopku obravnave naročila kupca obvešča preko e-pošte.

Dostava

Sadike so praviloma dostavljene v 24-48 urah po odpremi iz rastlinjaka.

Prodajalec bo blago odpremil v najkrajšem možnem času. Glede na sezonsko naravo blaga, bo kupec o tem obveščen po elektronski pošti. Dostavna služba paket dostavi na izbrani naslov, rastline so dostavljene v ustrezni embalaži. V primeru, da se paket ne prevzame še isti dan, dostavna služba poizkuša dostaviti paket naslednji delovni dan, po tem kupec izgubi možnosti reklamacije.

Rok dostave je praviloma naslednji delovni dan od dneva odpreme, oz. po dogovoru z naročnikom.

V primeru, da kupca ni doma in je pošiljka že plačana, kupec soglaša, da se paket lahko pusti na varnem mestu v bližini doma, o čemer se predhodno po telefonu uskladi s kurirjem.

Strošek dostave po Sloveniji

Strošek dostave se obračunava glede na težo paketa, in sicer po naslednji lestvici:

  • do vključno 1,99 kg: 6,99€
  • nad 2 – 4,99 kg: 7,99€
  • nad 5 – 9,99 kg: 8,99€
  • nad 10 kg – 14,99 kg: 9,99€
  • nad 15 – 19,99 kg: 10,99€
  • nad 20 – 24,99 kg: 13,99€
  • nad 25 – 29,99 kg: 14,99€
  • nad 30 – 39,99 kg: 16,99€
  • nad 40 – 49,99 kg: 18,99€
  • nad 50 – 69,99 kg: 19,99€
  • nad 70 – 79,99 kg: 21,99€
  • nad 80 – 89,99 kg: 24,99€
  • nad 90 – 99,99 kg: 25,99€
  • nad 100 – 150,00 kg: 29,99€

Ostali stroški spletnega nakupa

  • Plačilo po povzetju: strošek, ki ga dostavna služba zaračuna ob plačilu po povzetju, znese 1,80€.
  • Strošek PayPal nakazila: 4% od vrednosti nakupa
  • Strošek plačila s kreditno kartico: 1,20€

Končni izračun stroškov je viden v postopku nakupa (blagajna).

Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja ter dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.

Načini plačila

Spletna trgovina dostavasadik.si omogoča naslednje načine plačila:

  • s kreditno kartico
  • PayPal
  • po povzetju
  • preko UPN obrazca (bančna transakcija)

Izdaja računa

Prodajalec po dostavi in plačilu naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

Postopek nakupa

I. Izbira izdelka: Na spletni strani www.dostavasadik.si izberite izdelek in kliknite na povezavo ”Dodaj v košarico”. Sistem te obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite nadaljevati nakupovanje, kliknite levo povezavo ”Nadaljuj z nakupovanjem ” in se vrnete nazaj v spletno trgovino. Če želite zaključiti nakup, kliknite povezavo ”Prikaži košarico” in sistem vas pripelje v nakupovalno košarico.

II. Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice: Na spletni strani www.dostavasadik.si se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki so jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in križec ”odstrani”. Če želi uporabnik dodati določen izdelek v košarico, mora klikniti na povezavo ”Nadaljuj z nakupi”. S klikom na omenjeno povezavo se vrne nazaj spletno trgovino.

III. Nakupovalna košarica: Za dokončanje naročila morate izpolnite potrebna polja.

1. Naslov za dostavo: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.

Obrazec omogoča, da se lahko podatki shranijo in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni.

2. Stroški dostave znesejo od 6,99 – 29,99 EUR in so odvisni od teže paketa. Teža produktov se samodejno sešteva med postopkom nakupovanja in sistem kupcu avtomatsko obračuna ceno poštnine ob nakupu.

3. Način plačila je s kreditno kartico, preko obrazca UPN ali po povzetju ob dostavi.

4. Pregled naročila: Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine, vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo so razvidni v procesu nakupa, še preden se zaključi naročilo.

5. Zaključek naročila: Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb ‘Nakup”. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst o uspešnosti nakupa.

Postopek obveščanja o nakupu

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.

V tem času lahko kupec še naredi popravek naročila (menjava naslova, artiklov, kontaktnih podatkov) ali prekliče naročilo.

Prodajalec lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko ali pošlje e-mail na info@dostavasadik.si.

Ko je naročilo v fazi procesa – izbor sadik za pakiranje do trenutka pakiranja in predaje dostavni službi, preklic naročila ni več mogoč.

Ko so sadike odpremljene iz rastlinjaka in predane v dostavo, kupec prejme ponovno obvestilo.

Reklamacije

Reklamacij izdelkov rastlinskega izvora ne priznavamo, razen če se je zgodila napaka iz naše strani na primer:

– Izdelek ni pravi.

– Izdelki dostavljeni na napačen naslov.

– Stranka zaradi naše napake ni imela možnosti prevzeti sadik na dan dostave.

Vse svoje izdelke izbiramo skrbno in jih prav tako tudi vzgajamo in vzdržujemo. Vsi izdelki so pred odpošiljanjem skrbno pregledani. Vse pošiljke so primerno spakirane in dostavljene na način, da ne prihaja do poškodb. V kolikor pa vseeno pride do poškodbe, vam na podlagi vaše fotografije in reklamacijskega zahtevka na e-naslov info@dostavsadik.si povrnemo kupnino oz. se dogovorimo za reševanje reklamacije po dogovoru. Reklamacijo je možno uveljaviti samo neposredno ob prevzemu, z utemeljenim razlogom. Prodajalec se zavezuje, da bo vse pomanjkljivosti odpravil v najkrajšem možnem času, odpoved naročila pa zaradi možnih zlorab ni mogoča. Vsaka reklamacija se obravnava individualno.

V primeru, da se paket s strani kupca ne prevzame na prvotni dan dostave (kupec naknadno spremeni dan dostave ali naslov dostave), dostavna služba poizkuša dostaviti paket naslednji delovni dan, po tem kupec izgubi možnosti reklamacije.

V primeru, da se v vmesnem času, med naročilom in odpremo zgodi, da določenega artikla zmanjka, bomo le-tega nadomestili z enakovrednim ali dražjim artiklom, o čemer vas predhodno obvestimo preko telefona ali po elektronski pošti.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Spletna prodaja sadik sodi med izjeme od pravice do vračila blaga oz. odstopa od pogodbe, kajti gre za blago, ki je hitro pokvarljivo in mu hitro preteče rok uporabe. Kupec je po naročilu dolžan paket prevzeti. Kupec tako nima pravice do vrnitve blaga oz. odstopanja od pogodbe, brez da bi navedel razlog, razen ko gre za primer reklamacije, ki se rešuje v skladu s prejšnjo točko tega pravilnika (Reklamacije).

Odgovornost za stvarne napake

Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je pošiljka prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

Varnost

Prodajalec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbi sistem Stripe.

Komunikacija

Upravljalec bo z uporabnikom stopili v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno privoli. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

– jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

– pošiljatelj bo jasno razviden,

– različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.

Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:

– jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

– željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo prodajalec izrecno spoštoval.

Pravno obvestilo

Spletna trgovina dostavasadik.si in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

Omejitev odgovornosti

Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Izključitev odgovornosti

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).

Pritožbe in spori

Dostavasadik.si spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost, to je vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@dostavasadik.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Prodajalec bo v 3 delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Prodajalec, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Varna dostava

Sadike so skrbno zapakirane in dostavljene s posebno prilagojeno dostavo direktno iz rastlinjaka.

Zadovoljni kupci

Zadovoljstvo kupcev nam pomeni največ - zato smo vedno na voljo za pomoč ali reševanje težav.

Sveže in zdrave sadike

Vse sadike so pred prodajo skrbno pregledane in predane v prodajo, ko so v najboljši fazi za sajenje.

Garancija na zadovoljstvo

Ker verjamemo v kakovost sadik, jamčimo za kakovost storitve in dostave, vam v primeru nezadovoljstva povrnemo kupnino.