Košarica

Pomoč uporabnikom

Pogosta vprašanja o dostavi sadik

Pogosta vprašanja o dostavi sadik

Naročila in dostava

GLAVNA SEZONA ( 15. april – 15. maj ):
Odprema iz rastlinjaka in dostava potekata 3x tedensko. 

IZVEN GLAVNE SEZONE:
Odprema iz rastlinjaka poteka 1-2x tedensko (odvisno od števila naročil). 

Rok dostave je praviloma naslednji delovni dan od dneva odpreme, oz. po dogovoru z naročnikom.

POMEMBNO: Da lahko zagotavljamo svežino in kakovost sadik, jih odpremljamo direktno iz rastlinjaka. Naša dostavna služba se zelo trudi in skrbno ravnajo z rastlinami, kajti prevoz sadik, ki so izjemno občutljivo blago, je tudi zanje zelo zahtevna naloga. Vsled tega smo primorani občasno kakšno naročilo iz rastlinjaka odpremiti kakšen dan kasneje, da še vedno lahko zagotovimo, da je transportna pot rastlin čim krajša (in da sadike ne čakajo po skladiščih, saj je bolje, da se do dostave nahajajo v svojem naravnem okolju rastlinjaka). Še vedno pa se trudimo, da naročila dostavimo v roku nekaj dni. Pri tem se vam zahvaljujemo za razumevanje.

V primeru, da je pošiljka že plačana in vas ni doma, soglašate, da se paket lahko pusti na varnem mestu v bližini doma, o čemer se predhodno po telefonu uskladite s kurirjem. Ob teh pogojih lahko zagotavljamo svežino in so sadike dostavljene v najkrajšem možnem času. Ponovna dostava (naslednji dan) v primeru sadik ni priporočljiva, saj lahko vpliva na kakovost sadik. V primeru, da se paket ne prevzame še isti dan, dostavna služba poizkuša dostaviti paket naslednji delovni dan, po tem kupec izgubi možnosti reklamacije.

Sadike pošiljamo iz dveh različnih lokacij. V primeru, da vaše naročilo zajema sadike dveh različnih proizvajalcev (Cornus in Mirosan), plačate eno poštnino, dobite pa dva paketa (saj potujeta iz dveh različnih lokacij). Oba paketa prideta predvidoma na isti dan, ni pa nujno, da prideta oba hkrati. V primeru, da stranka plača po povzetju, se znesek razdeli (vsak paket ima svojo ceno, ki jo stranka poravna ob dostavi) – skupaj pa je enaka vrednosti naročila.

V primeru, da ste kot način plačila izbrali “PO POVZETJU”, plačilo ob dostavi uredite s kurirjem (zaenkrat je možno samo z gotovino). Ob sprejetju pogojev poslovanja, se zavežete, da boste prevzeli in plačali svoje naročilo ob dostavi. V kolikor vas ni doma oz. nimate možnosti poravnati plačila, se dostava izvrši naslednji delovni dan.

Sadike so izjemno občutljive rastline, zato se zavedamo, da je pazljivo ravnanje med dostavo rastlin ključnega pomena za vaše zadovoljstvo. Sadike že v vrtnariji/drevesnici skrbno spakiramo in pregledamo – na način, da imajo zrak, svetlobo in vlago. Sadike dostavljamo s posebno specializirano dostavno službo, ki z rastlinami ravna z najvišjo mero pazljivosti. 

Strošek dostave se obračunava glede na težo paketa, in sicer po naslednji lestvici:

  • do vključno 1,99 kg: 6,99€
  • nad 2 – 4,99 kg: 7,99€
  • nad 5 – 9,99 kg: 8,99€
  • nad 10 kg – 14,99 kg: 9,99€
  • nad 15 – 19,99 kg: 10,99€
  • nad 20 – 24,99 kg: 13,99€
  • nad 25 – 29,99 kg: 14,99€
  • nad 30 – 39,99 kg: 16,99€
  • nad 40 – 49,99 kg: 18,99€
  • nad 50 – 69,99 kg: 19,99€
  • nad 70 – 79,99 kg: 21,99€
  • nad 80 – 89,99 kg: 24,99€
  • nad 90 – 99,99 kg: 25,99€
  • nad 100 – 150,00 kg: 29,99€
Ostali stroški spletnega nakupa
  • Plačilo po povzetju: strošek, ki ga dostavna služba zaračuna ob plačilu po povzetju, znese 1,80€.
  • Strošek PayPal nakazila: 4% od vrednosti nakupa
  • Strošek plačila s kreditno kartico: 1,20€

Končni izračun stroškov je viden v postopku nakupa (blagajna).

Naša spletna trgovina omogoča plačevanje po predračunu (TRR), plačevanje s kreditnimi karticami, Paypalom in po povzetju.

Če prejmete poškodovane sadike, nam sporočite škodo najkasneje v roku 24 ur od prejema paketa na e-naslov info@dostavasadik.si. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografijo paketa, embalaže, poškodovane sadike in opis poškodbe.

Za pomoč in svetovanje smo vam z veseljem na voljo preko telefona +386 41 718 999  ali preko e-pošte info@dostavasadik.si

Pogosta vprašanja o sadikah

Informacije o sadikah

Vse sadike, ki so na voljo na dostavasadik.si vzgojene v Sloveniji. Sadike vrtnin vam pripeljemo iz družinske vrtnarije Cornus v Prlekiji, sadne sadike pa iz drevesnice Mirosan iz Savinjske doline. Sadike so prilagojene na slovenske klimatske razmere.

Najprimernejši čas za sajenje je pozno jeseni (od konca oktobra do prvega snega) ali zgodaj spomladi (ko zemlja odmrzne). 

Sadike sadnega drevja z golo korenino sadimo v času mirovanja, ki traja od jeseni do začetka brstenja. Sadike v času sajenja nikakor ne smejo biti olistane. 

Ulončene sadike lahko sadimo na stalno mesto skoraj vse leto, saj le-te pri presajanju iz lonca na stalno mesto ne doživijo posebnega šoka. Kljub temu odsvetujemo presajanje ulončenih sadik na stalno mesto v vročih poletnih mesecih. Po sajenju sadike redno zalivamo. Sadne vrste in sorte, občutlljive na zimsko pozebo, je najbolje saditi spomladi (kaki, aktinidija, figa …).

Oznake pomenijo vrsto pakiranje, in sicer: P10 = lonček premera 10cm; P12 = lonček premera 12cm; 9 kos = 9 sadik v kultipaku itd.

SADNE SADIKE: Največja zaloga je zgodaj spomladi in jeseni. V kolikor spomladi sadne sadike ni več na zalogi, bo ponovno na voljo v jeseni.

VRTNE SADIKE: V glavni sezoni (marec-junij) tedensko dodajamo novo zalogo vrtnih sadik. Sadike so na voljo takrat, ko je najbolj primeren čas zanje (za sajenje). Potrebno pa je vedeti, da je zaloga sadik omejena in ko določene sorte zmanjka, je za tisto sezono ne bo več na voljo. Zato toplo priporočamo, da sorto kupite, ko je na voljo.

OBVEŠČANJE O ZALOGI: Pri posamezni sadiki se lahko naročite na obveščanje in poslali vam bomo e-sporočilo, ko bo sadika ponovno na voljo.

Puljena sadika je sadika z golimi koreninami. Pred sajenjem puljenih sadik z golo korenino le-te za 24 ur namočimo v vodo, še bolje je, če v vodo namočimo kar celo sadiko.

Sadike kupujmo pri priznanem in uveljavljenem lokalnem pridelovalcu. Ne priporočamo nakupa sadik neznanega izvora ali sadik, ki imajo za seboj dolge transportne poti.

Uveljavljeni lokalni pridelovalci gojijo preverjene sorte in za vzgojo sadik uporabljajo preverjene metode. Sadike so tako že prilagojene na slovenske klimatske razmere.

Po nakupu sadnih sadik je najprej potrebno poskrbeti, da se korenine ne bodo izsušile. Najbolje je, da korenine sadik čim prej vkopljete v zemljo. Pred sajenjem puljenih sadik z golo korenino (puljene sadike) le-te za 24 ur namočimo v vodo, še bolje je, če v vodo namočimo kar celo sadiko.

Vrtne sadike po nakupu še nekaj dni lahko imamo doma, na primernem mestu, v kupljeni embalaži, ob vsakodnevnem zalivanju in primerni svetlobi/temperaturi. Pred sajenjem na gredo priporočamo, da sadike izdatno zalijete, ali še bolje, lončke namočite v vodo, da se dobro napijejo. Prav tako zalijemo sadilne jamice. Po sajenju je priporočljivo sadike še 1 teden vsakodnevno zalivati, da se čim bolje ukoreninijo.

Vse sadike sadnih dreves po potrebi strokovno prikrajšamo na višino 1,5 m.

Dostava sadik na dom
Smo uradni spletni prodajalec vrtnih sadik iz družinske vrtnarije Cornus in sadnih sadik Mirosan. V primeru, da ste v dilemi, imate vprašanja, težave ob nakupu ali reklamacije - nas kontaktirajte in z veseljem vam bomo pomagali!

Kontaktirajte nas!

Varna dostava

Sadike so skrbno zapakirane in dostavljene s posebno prilagojeno dostavo direktno iz rastlinjaka.

Zadovoljni kupci

Zadovoljstvo kupcev nam pomeni največ - zato smo vedno na voljo za pomoč ali reševanje težav.

Sveže in zdrave sadike

Vse sadike so pred prodajo skrbno pregledane in predane v prodajo, ko so v najboljši fazi za sajenje.

Garancija na zadovoljstvo

Ker verjamemo v kakovost sadik, jamčimo za kakovost storitve in dostave, vam v primeru nezadovoljstva povrnemo kupnino.